هنرنگار

کارگاه نویسندگی و کارگردانی

هنرنگار

کارگاه نویسندگی و کارگردانی

اگر جوانان معتقد ما، با ذخیره ارزشمند استعداد که در آنان هست، و با زمینهء مساعدی که انقلاب برای آنان فراهم آورده و با بهره گیری از سوژه های بدیع و بی نظیری که صحنه های انقلاب و جنگ تحمیلی در اختیار آنان نهاده، و نیاز مبرمی که امروز به هنر نمایشی برای رسوخ و گسترش مفاهیم انقلابی احساس می شود، همت خود را صرف تئآتر و سینما کنند و تکنیک و محتوی را پیش ببرند؛ پس از چندی، انقلاب اسلامی خواهد توانست برجسته ترین آثار هنری در این رشته را به دنیا عرضه کند و بشریت به یکی از ارزشمندترین هدایای اندیشه الهی و اسلامی دست خواهد یافت.
( مقام معظم رهبری دامةبرکاته)
نویسندگان
۰۹ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۰۷

خدای من! دوباره سلام

...سیب سرخ هوس فریبم داد

دلم از کرده اش پشیمان است

عذر تقصیر پیشت آوردم

مهربان، بخشش از بزرگان است

به کجا می شود فرار کنم؟

بدتر از متهم زمین خوردم

حیف آن دست که مرا بزنی

نزده  من خودم زمین خوردم

آبرو، اشک، ندبه و توبه

باز هم واژه های تکراری

دست های مرا دوباره بگیر

تا بفهمم که دوستم داری

شده ام جنس کهنه ی بازار

رهگذر، دوست، آشنا نخرد

کاش از اول ضرر نمی دیدم

هیچ کس غیر تو ، مرا نخرد

نه ، من از چشم تو نمی افتم

تا حسینی و کربلایی هست

آبروی مرا نخواهی برد

تا که عشق امام رضایی هست

روسیاهم صدا نخواهی زد

پای من را قلم نخواهی کرد

به دلم دست رد نخواهی زد

سنگ روی یخم نخواهی کرد

باز هم روی خوش نشان دادی

چقدر خوب شد که زهرا هست

غسل گریه کن ای دل غافل

روضه دست و مشک سقا هست

 

وحید قاسمی

..............................................

 

سُبحانَکَ یا لا اِله اِلّا اَنتَ اَلغَوث اَلغَوث خَلّصنا مِنَ النّارِ یا رَبّ

ملتمس دعا

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۰۹
مسافر

نظرات  (۱)

۱۰ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۵۳ ملک محمودی
الهی!
چه بی صدا و بی حساب می بخشی ، و ما چه حسابگرانه تسبیح و ذکرمان را می شماریم!
"شب قدر" شب بیدارشدن است نه بیدارماندن...
ای بیدارشدگان این شب! برای ما هنوز خواب ماندگان، دعا کنید که در این روزهای آخرین این ماه مبارک بیدار شویم و بقیه لحظات عمرمان را در خواب نمانیم.
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی