هنرنگار

کارگاه نویسندگی و کارگردانی

هنرنگار

کارگاه نویسندگی و کارگردانی

اگر جوانان معتقد ما، با ذخیره ارزشمند استعداد که در آنان هست، و با زمینهء مساعدی که انقلاب برای آنان فراهم آورده و با بهره گیری از سوژه های بدیع و بی نظیری که صحنه های انقلاب و جنگ تحمیلی در اختیار آنان نهاده، و نیاز مبرمی که امروز به هنر نمایشی برای رسوخ و گسترش مفاهیم انقلابی احساس می شود، همت خود را صرف تئآتر و سینما کنند و تکنیک و محتوی را پیش ببرند؛ پس از چندی، انقلاب اسلامی خواهد توانست برجسته ترین آثار هنری در این رشته را به دنیا عرضه کند و بشریت به یکی از ارزشمندترین هدایای اندیشه الهی و اسلامی دست خواهد یافت.
( مقام معظم رهبری دامةبرکاته)
نویسندگان
سلام
نمی خواهیم و دوست نداریم شعاری بنویسیم!
نمی خواهیم و دوست نداریم ادعایی بکنیم که خیلی ها قبل از ما کردند و هنوز یا اندر خم یک کوچه مانده اند یا عطایش را به لقایش بخشیده اند!
اما:
می خواهیم و دوست داریم به اندازه توانایی هایمان  قدم برداریم و کاری کنیم که اندازه خودمان و افق اندیشه مان باشد. اندازه ما یعنی کسب بهترین ها، و افق اندیشه مان بسیار فراتر از این است که امروز داریم و هست.
هنرنگار فقط یک صفحه مجازی است در دنیای نامحدود صفر و یک های بیشمار جهان!
هنرنگار قرار است پاتوق جمع کوچک و انگشت شمارتعدادی هنرمند شود که شاید امروز در دنیای هنر و هنرمندان جهان اصلا" به چشم نیایند!
اما:
هنرنگار می خواهد صفحه ای شود که تمام صفر و یک ها و به ظاهر واقعیت های هنر امروز و فردا را تحت الشعاع خود قرار دهد. هنرنگار می داند و باور دارد که هر ذره ای اگر به منبع اصلی متصل شود و فقط از آن فرمان و نیرو بگیرد؛ می تواند به اندازه او بدرخشد و واسطه فیض و بهره دیگران شود.
هنرمندان و هنردوستان!
هنرنگار پذیرای تمام آنهایی است که شعار نمی دهند و ادعا نمی کنند؛ اما به دنبال بهترین ها هستند و افق اندیشه شان تا دوردست های ایمان و اخلاق ادامه دارد.

هنرنگار چشم به راه هنرمندان گمنامی است که شاید در هنر مجازی امروز به چشم نمی آیند؛ اما با اتصال به منبع ابدی و ازلی آفرینش، خود و هنرشان را جاودان خواهند کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی