هنرنگار

کارگاه نویسندگی و کارگردانی

هنرنگار

کارگاه نویسندگی و کارگردانی

اگر جوانان معتقد ما، با ذخیره ارزشمند استعداد که در آنان هست، و با زمینهء مساعدی که انقلاب برای آنان فراهم آورده و با بهره گیری از سوژه های بدیع و بی نظیری که صحنه های انقلاب و جنگ تحمیلی در اختیار آنان نهاده، و نیاز مبرمی که امروز به هنر نمایشی برای رسوخ و گسترش مفاهیم انقلابی احساس می شود، همت خود را صرف تئآتر و سینما کنند و تکنیک و محتوی را پیش ببرند؛ پس از چندی، انقلاب اسلامی خواهد توانست برجسته ترین آثار هنری در این رشته را به دنیا عرضه کند و بشریت به یکی از ارزشمندترین هدایای اندیشه الهی و اسلامی دست خواهد یافت.
( مقام معظم رهبری دامةبرکاته)
نویسندگان
۰۹ آبان ۹۲ ، ۲۰:۴۵

بدون عنوان

 

 

کسی نیست بپرسد چرا این وب سایت، مدتی است مطلب

نمی گذارد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یک ماه و پنج روز از آخرین پست می گذزد!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۰۹
مسافر

نظرات  (۲)

سلام من تصورم اینه که همه فارغ التحصیل شدین . و گرنه هر روز حداقل یک بار بهش سر زدم و حرص خوردم که هنرجو اینقدر بی حس میشه ؟ سال تا سال حداقل حال خودش رو که باید بپرسه !!
پاسخ:

سلام

شما هم توی درس استاد مایید هم توی اخلاق، حالا هم که ثابت کردید توی معرفت هم از بقیه جلوترید. خوش به سعادت ما که این دوره، با تمام خوبی ها و کم و کسرهاش، مارو با عزیزانی چون شما آشنا کرد.

ما که نظرمون اینه که تا هستیم و نفس می کشیم؛ فارغ التحصیل نخواهیم شد، چون هزار و یک راه نرفته هست و ما هنوز اندر خم یک کوچه... اما  راستش برنامه ریزی دوره و برخی بی برنامگی ها، یه جورایی مارو ناامیدالتحصیل در اینجا کرده و مثل روزها و دو ترم اول، مشتاق شروع دوره نیستیم!!!

سایه تون مستدام.

دلیل به روز نشدن هنرنگارم بعدا" خدمت دوستان عرض می کنم.

 

اتفاقا منم گه گاهی سر زدم،گمان بردم مشغول درس و دانشگاهید وقت نمیکنید سر بزنید و مطلب بگذارید.
پاسخ:

سلام

درگیر درس و دانشگاه که هستم، اما هنرنگارو که نمیشه رها کرد، میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی